niedziela, 13 stycznia 2013

Początek ;)

Cześć ;)

Hey na imię mi Kaśka i jestem tegoroczną maturzystką. Generalnie nigdy nie "kręciło" mnie posiadanie bloga, ale zostałam natchniona przez koleżankę z klasy. Czytałam akurat jej recenzję książki, którą pożyczyłam jej jakiś czas temu. Jest to książka Anny Bojarskiej "Bóg pali cygara". Zachęcam do zajrzenia na jej bloga o ile ktokolwiek trafi na mój ;)  [Klik] . Będę zamieszczała tutaj swoje przemyślenia na wszelkie tematy. Może sama zrobię jakąś recenzję książki, płyty czy też filmu, ale to się okaże z czasem ;).

Jak pewnie wszyscy wiedzą dzisiaj był 21 finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Oczywiście mnie nie mogło zabraknąć w gronie wolontariuszy ;). Uwielbiam takie akcje. Było pełno serdeczności od strony ludzi, śmiechu i radości. Uciełyśmy z Kamilą i ludźmi wiele miłych i ciekawych rozmów, starałam się wszystkich zarazić uśmiechem. To wspaniałe jest, że tylu ludzi chce pomagać i tę pomoc niesie potrzebującym, aż serce rośnie. No, ale nie obyło się bez zgryźliwości ze strony "przesympatycznych" starszych pań. Ja rozumiem, że nie każdy chce czy też może pomóc, ale przesadą jest już jak ktoś perfidnie w twarz mówi Ci, że te pieniądze albo dla siebie zbieramy albo "Owsiak to cham i złodziej, a te pieniądze zamiast na WOŚP to na Rydzyka dać".  Jeżeli ktoś nie chce wspomagać takiej akcji to niech przejdzie obojętnie obok wolontariuszy, a swoje refleksje pozostawić dla siebie, bo to nie jest przymusowa zbiórka. Ale najważniejsze jest że są jeszcze ludzie, którzy pomagają, ponieważ każdy grosz się liczy :)

Tym akcentem zakończę mój pierwszy post i życzę udanego poniedziałku ;)

Nymp


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz