środa, 30 stycznia 2013

Hey ;)

Uch na szczęście wracam już do żywych i choroba przestała się nade mną znęcać ;P. Trochę zaległości mi się porobiło w szkole, ale wszystko da się nadrobić. Już prawię skończyłam pisać swoje wypociny o "Krainie Chichów" także niedługo coś tam się pojawi na temat tej książki. Bardzo mnie zaskoczyła jej treść, nie mniej jednak jest świetna.

Jutro idę koleżankami z klasy potowarzyszyć przy oddawaniu krwi. Niestety ja jeszcze przez 3 miesiące nie mogę, ale to już niedługo i w końcu oddam krew miejmy nadzieję ;). Jako że już jestem przy tym temacie to zachęcam Was do pomocy małej Zosi link jest tutaj [KLIK]. Warto pomagać :)

Nie mogę się też doczekać piątkowego wyjazdu do teatru im. Juliusza Osterwy do Lublina. Spektakl nosi nazwę "Komedia Teatralna". Zapowiada się ciekawie :). Na poprzednich sztukach wystawianych w tym teatrze świetnie się bawiłam. Zwłaszcza na "Bogu" Woody'ego Allen'a. Przezabawny spektakl, na 90 minut jakieś 75 spędziłam na śmianiu się. Chociaż wydawałoby się, że ta sztuka najbardziej mi się podobała to tak nie jest. "Iwona, księżniczka Burgunda" dramat W. Gombrowicza najbardziej zapadł mi w pamięci. Oglądając go na deskach teatru nie do końca wiedziałam o co w nim chodzi, a zwłaszcza po ostatniej scenie miałam kompletny mętlik w głowie. Jednak po głębszym zastanowieniu się i przeczytaniu dramatu wiele mi się w głowie rozjaśniło. Polecam wszystkim, którzy nie byli jeszcze w teatrze, aby się udali do niego, ponieważ na prawdę warto zobaczyć na żywo grę aktorską. Jest to wspaniałe przeżycie :)

Życzę miłego końca tygodnia i udanego weekendu ;)


Nymp

2 komentarze:

  1. czekam na recenzje książki, może się skusze żeby ją przeczytać :) u mnie aktualnie sa 4 robocze recenzje i ich liczba rośnie, bo niestety nie mam czasu ich skonczyc :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dzisiaj nie dam rady więc na weekendzie się pojawi ;p. Ale nie nastawiaj się za bardzo pozytywnie na nią, bo to będzie pierwsza w moim życiu recenzja napisana ;)

      Usuń